קבל עדכונים מMy Vacation

בניית אתר אינטרנט איכותי, דורשת תכנון קפדני והסכמה על מכלול המטרות והיעדים אליהם מכוונים האתרים. בתום קביעת תשתית רעיונית, בניית אתרים הופכת למלאכה קלה וממוקדת יותר. אבני הבניין מחייבים תשומת לב לתקציב שברשותכם, לכלל האלטרנטיבות המוצעות מבחינת רכישת דומיין ועלות חבילת אחסון, האם ברצונכם לשלב קידום ממומן עם זה האורגני, לכתוב את התכנים בעצמכם או להיעזר בשרותיהן של חברות כתיבת תוכן. מדובר בשיקולים רבים שרק הולכים וגדלים עם תהליך התהוות האתר ותגובות קהל הגולשים אליו. בניית אתר תדמית המהווה קלף ביקור של חברות שונות, מחייב שיקול קפדני ויכול להפיק תועלת מהשילוב של הקידום הממומן עם האורגני, מכותבי תוכן בוני אתרים ואנשי קידום מקצועיים שמבינים עניין ויכולים לשדרגו בהתאם לכמות המתעניינים.


בניית אתר אינטרנט– מתחילים!

השלבים החיוניים בתהליך בנייתו של כל אתר, בין אם מדובר בבניית אתר בעל אג’נדה חברתית או בניית אתר תדמית, הם שלבי התכנון. כבר בתכנון יש לקבוע מטרות ויעדים לקיומו של האתר ואפיונו בהתאם. החשיבות של בניית אתרים מונחית- מטרה הינה רבה כיוון שמסייעת במיקוד מיטב המאמצים לנתיב אחד, ספציפי. בין המטרות הידועות ישנן אלו המתייחסות להגדלת סביבת הלקוחות הפוטנציאלים וטווח המכירות, יצירת קשר בין עובדי החברות, ריכוז רעיונות ויצירות שמעלים הגולשים ועוד. לאחר הגדרת המטרות, יש להגדיר יעדים על פי פרק זמן מוגדר, אלו יכולים להתייחס למספר משתמשים, היקף מכירות או פנייה לנציגי השרות ומידת החזר ההשקעה. לאחר הגדרות מטרות, פונים לחברת אחסון תוך שאיפה למציאת חבילת אחסון שתכלול דומיין חינם ושתתאים לצורכי האתר מבחינת נפח אחסון, מספר תיבות דוא”ל, שפות תוכנה ובסיסי נתונים בשימוש וכמובן, אמינות ומחיר הוגן.

בניית אתרים– השלב הבא!

בניית אתר אינטרנט אינה מסתכמת בתכנונים, בפינוי ספייס ברשת ל”שכן החדש” וקביעת שם אלא ממשיכה בבחירת מילות מפתח שיסייעו לגולשים להגיע לאתרכם ביתר קלות. ניתן לפרסם ולשלם עבור כל כניסה אך הופעה בתוצאות החיפוש האורגני, משתלמת אף יותר. הנכם יכולים לחקור את מנועי החיפוש ולבדוק את צורת הופעתן של המילים שאתם שוקלים לאמץ, פתיחת האתרים המופיעים בתוצאות החיפוש והסתכלות בקוד הדף, בחלק מהאתרים תוכלו למצוא רשימה של מילות מפתח המתאימות לז’אנר שלכם. כמו כן, ישנם כלים המוצעים ברשת כמו הכלי למציאת מילות מפתח של גוגל החוסך את השוטטות ו”שבירת הראש”. לאחר הרכבת רשימה בדקו את מידת הביקוש של מילים אלו באתר וצאו לדרך. בשלב הבא של בניית אתרים היא משיכת הקהל באמצעות התכנים. תוכן האתר צריך לטמון בחובו את מילות המפתח בהן החלטתם להתמקד שיהוו נושאי התכנים. אלו צריכים להבנות בצורה איכותית, להיות מאורגנים בצורה של כותרות ראשיות וכותרות משנה, קלים לקריאה ומעניינים, וכל זאת כדי למשוך את המשתמש.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

תגיות:

אפשרות התגובות נחסמה.