קבל עדכונים מMy Vacation
מרץ
14
מאת admin

דרושים

בעלי עסקים אשר מחפשים עובדים, מפרסמים מודעות דרושים בכלי התקשורת השונים, על מנת למצוא לעצמם את העובד הראוי לשריון המשרה המבוקשת.

כלי התקשורת בהם ניתן לפרסם מודעות אלו, הם: עיתון יומי, רדיו, טלוויזיה, וכמובן הרשת האינטרנטית שהפכה בשנים האחרונות לזירה מרכזית בכל תחומי החיים.

אתרים רבים מפרסמים מודעות דרושים, ובו ברגע שאנו מחפשים לעצמנו מקום עבודה חדש, עלינו להיכנס אל האתר הנבחר על ידינו, ולחפש בו את מבוקשינו.

תהליך חיפוש עבודה, אינו קל או פשוט, הן מבחינה נפשית והן בשל הלחץ שאופף אותנו המובטלים, בדרך אל מקום העבודה הנכסף.

ברגע בו נמצא את הפלטפורמה בה מפורסמים מודעות דרושים רבים יותר, נדע כי הדרך למציאת המשרה מתקצרת ותהיה קלה יותר.

מקומות עבודה אשר מפרסמים מודעות דרושים, מבינים כי הם יקבלו מספר רב של קורות חיים על ידי אזרחים פוטנציאלים, החושקים במשרה המפורסמת.

כידוע, על כל משרה המוצעת כיום, ישנם רבים המגישים מועמדות, ועל מנת שאנו נהיה אלו שנזכה במשרה, עלינו לבדל את עצמינו משאר המועמדים שחושקים גם הם במקום העבודה.

ברגע בו נתקלנו במשרת דרושים, עלינו לשלוח בשלב הראשון את קורות החיים שלנו.

קורות החיים חייבים להיות מפורטים אך ממוקדים.

על גבי קורות החיים שנשלח אל הכתובת שפורסמה במודעה, נבליט את היתרונות שצברנו במהלך השנים, ונבליט את נקודות החוזק שלנו ובעיקר את אלו אשר תקפים ורלוונטיים למשרה המדוברת.

מפרסם מודעת דרושים, יקבל לידיו מספר רב של קורות חיים ומתוך המגוון הוא יסנן את אלו אשר אינם רלוונטיים לו.

על מנת שלא נהיה בין אותם מועמדים שלא מגיעים אל שלב הראיון האישי, עלינו להשקיע בכתיבת קורות החיים.

פרוט מודעות דרושים

אחד הפרמטרים החשובים שיש להוסיף אל כל מודעת דרושים, הוא פרוט של הקריטריונים החשובים לשם הגשת מועמדות למשרה המדוברת.

ככל שהמודעה תהייה מפורטת יותר, כך היא תהיה ממוקדת יותר, ובעתיד תידרשו להתעסק עם פחות עבודת סינון.

בכל מודעה, יצוינו הפרמטרים בהם חייב המועמד לעמוד וכן הניסיון בו הוא מחזיק.

ברגע בו יצוינו כל הדרישות, ישלחו רק קורות החיים הרלוונטיים למשרה ומי שפרסם את המודעה יעבוד פחות קשה בתהליכי הסינון ויקבל לידיו את המועמדים הרלוונטיים ביותר.

מודעות דרושים, לרבות מודעות דרושים הייטק, מפורסמות ברשת, ומעניקות למובטלים שבנינו או ולאלו המחפשים לשנות תחום עבודה, למצוא את המשרה המיועדת.

ברגע בו אנחנו ממוקדים ויודעים מהי המשרה אותה אנו מחפשים, תהליך חיפשו העבודה יהיה קל יותר.

ברגע בו הבנו מהי המשרה המועדפת עלינו, נדע גם אילו מודעות דרושים עלינו לחפש, ואילו מודעות דרושים עלינו לסנן ולהמשיך הלאה מבלי לבזבז אנרגיות בעבור שליחת קורות החיים.

לכל משרה אליה אנו מגישים מועמדות, אנו מפתחים ציפיות ועל כן עדיף לנו להישאר ממוקדים.

*אין לראות במאמר זה המלצה או מידע מקצועי .

תגיות:

אפשרות התגובות נחסמה.