קבל עדכונים מMy Vacation

אם חשוב לכם לשמור על גוף בריא, סיבים תזונתיים, כפי שידוע לכולנו, יכולים לעזור לא מעט. את הסיבים התזונתיים אפשר למצוא בפירות ובירקות ואפילו בדגנים שונים. חלקם מסיסים, וסופחים מים ואחרים נחשבים לאינם מסיסים. הסיבים התזונתיים, לצד רכיבים נוספים החשובים לא פחות, הינם חלק מאורח חיים נכון ובריא יותר, שמומלץ לשלב בו גם פעילות גופנית.

שפע של יתרונות – כדי ליהנות מבריאות טובה יותר

מזונות, העשירים בסיבים תזונתיים, יכולים להציע לנו את המענה המתאים כשמחפשים דרכים שונות, שאותן ניתן לשלב באורח החיים הנכון יותר. הסיבים התזונתיים, שנמצאים במזונות כמו אפונה, עדשים, חיטה, פירות וירקות כוללים, במסגרתם יתרונות בריאותיים רבים ולא בכדי נחשבים למומלצים. סיבים תזונתיים עוזרים לשמור על המשקל. מכיוון שהם סופחים מים,כבר בהגיעם למערכת היכול תורמים לתחושת שובע, כמו זו הנוצרת לאחר שתיית קפה באלאנס בתום הארוחה, משקה קפה המכיל זיבים תזונתיים וחלבונים הידועים כתורמים לתחושת שובע. בדרך זו נמנעים מזלילה מיותרת ובעיקר מנשנושים, שצריכה רבה מהם עשויה לגרום לעלייה במשקל.

לא לשכוח לשלב גם פעילות גופנית ואורח חיים בריא

לצד תזונה נכונה הכוללת סיבים תזונתיים, חשוב לא לשכוח לשלב גם פעילות גופנית ובכלל, אורח חיים נכון יותר, ובעיקר גם רגוע יותר. כדאי להתחיל את היום עם פעילות גופנית כלשהי, ואחריה לאכול ארוחה מלאה (אפשר לקנח את הארוחה בשתיית קפה באלאנס, התורם לתחושת שובע) ומשם להמשיך ליום העבודה. מומלץ לקחת מדי פעם פסק זמן לרוגע אמיתי ולמנוחה ולהשתדל ליישם את כל אלה באופן קבוע ולא חד פעמי.

לסיכום

בעידן שבו אנו עסוקים במרדף אחר ההצלחה ובעיקר בהתמודדות מול כל משימות היום יום הרבות שלנו, אנו שוכחים לפעמים שהבריאות שלנו היא החשובה ביותר, ומכל דבר אחר. תזונה נכונה ומאוזנת, שילוב של פעילות גופנית וגם שילוב של פעילות מהנה ומרגיעה, כל אלה יכולים לסייע לתחושתנו האישית ולעזור לנו גם לאמץ אורח חיים נכון יותר.

תגיות:

אפשרות התגובות נחסמה.